• Produkty
    • Testy diagnostyczne
      • Choroby zakaźne
      • Koronawirus
      • Ginekologia
      • Endokrynologia
      • Onkologia
      • Kardiologia
      • Medycyna rodzinna
      • Pediatria
      • Urologia
    • Analizatory
      • Analizatory Point of Care
      • COVID-19
    • Akcesoria
  • O nas
  • Aktualności
  • PromocjeLista aktualnych promocji w sklepie Screenmed
  • UsługiNasze usługi
  • R&Dopis kategorii R&D
  • Kontakt
Zaloguj się
0 Koszyk 0

No products in the cart.

Wróć do sklepu
Koszyk (0)
Razem: 0,00zł

Dostawa i płatność

  • PL
  • EN
  • Produkty
    • Testy diagnostyczne
      • Choroby zakaźne
      • Koronawirus
      • Ginekologia
      • Endokrynologia
      • Onkologia
      • Kardiologia
      • Medycyna rodzinna
      • Pediatria
      • Urologia
    • Analizatory
      • Analizatory Point of Care
      • COVID-19
    • Akcesoria
  • O nas
  • Aktualności
  • PromocjeLista aktualnych promocji w sklepie Screenmed
  • UsługiNasze usługi
  • R&Dopis kategorii R&D
  • Kontakt
Koszyk 0
Zaloguj się
Wróć do poprzedniej strony
Główna

Regulamin

Regulamin 

 

§ 1

  1. Sklep internetowy Screenmed dostępny pod adresem internetowym screenmed.pl prowadzony jest przez firmę Screenmed medycyna-diagnostyka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5212132826, REGON 950319393
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Sklep internetowy jest elektroniczną platformą zakupową przeznaczoną dla przedsiębiorców świadczących usługi medyczne, laboratoryjne, lekarskie, naukowe, farmaceutyczne lub innych przedsiębiorców posiadających zezwolenie kupna/sprzedaży wyrobów medycznych do użytku profesjonalnego.

 

§ 2

Definicje

 

  1. Sprzedawca – firma Screenmed z siedzibą 05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 5F, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5212132826, REGON 950319393
  2. Klient – każdy przedsiębiorca (przedstawiciel przedsiębiorcy), osoba dokonująca lub zamierzająca dokonać zakupów w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej, będąca(y) profesjonalnym użytkownikiem w rozumieniu art. 2 pkt 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 z dnia 2020.02.06 ze zm.).
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.screenmed.pl
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto – konto klienta w Sklepie, gromadzone są w nim dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: Screenmed, ul. Okulickiego 5F, 05-500 Piaseczno, Polska
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: office@screenmed.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 227166500
  4. Numer fax Sprzedawcy +48 223539396
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 41 1140 2017 0000 4302 0533 3796
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00-16:00

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies (ciasteczek),

 

§ 5

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu oraz jego weryfikację i akceptację przez Sprzedającego albo przez podanie Sprzedającemu niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta w Sklepie internetowym.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie/pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

 

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: Imię i Nazwisko, Firma, Adres i Telefon, NIP.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Konto staje się aktywne po pozytywnej weryfikacji przez Sprzedawcę. Sprzedawca w miarę możliwości niezwłocznie weryfikuje poprawność danych wskazanych przez Klienta i aktywuje Konto Klienta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku o rejestrację w szczególności, gdy dane podane przez Klienta są niepełne, nieprawdziwe bądź wprowadzające w błąd, jak również zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Klienta stosownych uprawnień.
  5. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  6. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

 

§ 7

Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego należy:

  1. zalogować się do Sklepu za pośrednictwem aktywnego konta klienta
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”
  3. Wybrać sposób dostawy oraz wskazać adres wysyłki
  4. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” lub kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail
  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  • Przesyłka kurierska
  • przesyłka kurierska pobraniowa

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Płatności elektroniczne Przelewy24
  • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:

a) płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do niezwłocznego dokonania płatności za pośrednictwem dostępnych form płatności online – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

b) płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 i ustępu 8 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

a) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.

8. W przypadku zamówienia Produktów oznaczonych „Na zamówienie”, termin realizacji jest ustalany indywidualnie w zależności od dostępności Produktu/ów u producenta.

9. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie/pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

 

§ 10

Reklamacja i gwarancja

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. W przypadku braków ilościowych oraz uszkodzeń w dostawie Kupujący w dniu dostawy zgłasza reklamację do Sprzedawcy. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w chwili jej odbioru spisać Protokół Szkody w obecności kuriera/przewoźnika i przesłać go niezwłocznie faksem lub drogą elektroniczną do Sprzedawcy pod dane kontaktowe podane w § 3.
  4. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie jakości produktów należy zgłaszać Sprzedawcy niezwłocznie faxem lub drogą elektroniczną .
  5. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej e-mailem na adres: reklamacje@screenmed.pl
  6. W treści reklamacji powinny być zawarte:

a) Dane nabywcy oraz dane odbiorcy

b) Nazwa produktu, nr serii i data ważności

c) Numer oraz kopia dokumentu (faktura VAT) potwierdzającego nabycie produktu

d) Szczegółowy opis wady Produktu (zdjęcie wady oraz opakowania z widocznym numerem serii ), data i czas powstania wady, opis sytuacji powstania wady

e) Dane osoby zgłaszającej (imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe) oraz dane osoby, która wadę odkryła ( (imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)

7. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 30 dni (termin rozpatrzenia reklamacji wydłuża się, jeśli zachodzi potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań produktu w Laboratorium Kontroli Jakości producenta).

8. O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail

  1. Sprzedawca nie jest gwarantem Produktów. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta.
  2. W myśl art. 558 §1 kodeksu cywilnego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne zostaje ograniczona do wysokości ceny sprzedanego towaru, co Kupujący przyjmuje do wiadomości. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wszelkie straty lub szkody wynikające z jakiegokolwiek powodu, w tym domniemanego zaniedbania, w żadnym wypadku nie przekroczy ceny zakupu produktu, w odniesieniu do którego wnoszone są roszczenia.
  3. W żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i roszczenia wynikające z nieprawidłowego stosowania, interpretacji wyniku czy czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania).
  4. Kupujący jest całkowicie odpowiedzialny za finansowanie, organizowanie odbioru, przetwarzanie, odzysk i utylizację zużytego produktu oraz opakowań po zakupionym produkcie zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

 

§ 11

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a) firmy kurierskie/pocztowe

b) operatorzy płatności elektronicznych/online

c) operatorzy serwisu internetowego

4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

§ 12

Zwroty

 

  1. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów towarów, dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem.
  2. Zgodnie z art. 96. ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawa farmaceutycznego, produkty lecznicze i wyroby medyczne nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem tych, których dotyczy wada jakościowa lub niewłaściwe ich wydanie.

 

§ 13

Przeniesienie praw

 

  1. Kupujący nie przeniesie umowy ani któregokolwiek ze swoich praw i obowiązków z niej wynikających, ani jakiegokolwiek zamówienia z niej wynikającego na inny podmiot bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
  2. Kupujący potwierdza, że Sprzedawca może przekazać zamówienie oraz prawa wynikające ze stosunku zobowiązaniowego na rzecz osób trzecich.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż ma on świadomość, że Produkt jest wyrobem medycznym przeznaczonym wyłącznie dla profesjonalnych użytkowników w rozumieniu art. 2 pkt 26 Ustawy, i że jest on takim użytkownikiem.
  4. Niniejszy Regulamin podlega polskiemu prawodawstwu i jest zgodnie z nim interpretowany. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decydują przepisy kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o ochronie danych osobowych. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy właściwe miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
SCREENMED

Biuro Handlowe
ul. Okulickiego 5F, 05-500 Piaseczno
Tel. +48 22 716 65 00
Fax. +48 22 353 93 96
E-mail: office@screenmed.pl

INFORMACJE
  • O nas
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
O NAS
  • Kontakt
  • Aktualności
  • Sklep
  • R&DScreenmed prowadzi badania dotyczące biotechnologii medycznej oraz prace B+R dotyczące diagnostyki i medycyny klinicznej. We współpracy z szeregiem wiądących instytutów akademickich, ośrodków klinicznych oraz partnerów przemysłowych realizuje programy mające na celu opracowanie nowych metod diagnostycznych w rejonie diagnostyki Point-of-Care oraz badania w dziedzinie medycyny klinicznej. Screenmed zaprasza do współpracy jednoski naukowe oraz naukowców zainteresowanych prowadzeniem wspólnych prac B+R w dziedzinie diagnostyki i biotechnologii medycznej.
OFERTA
  • Testy diagnostyczne
  • Akcesoria
  • Analizatory

Copyright © 2020 Screenmed. All rights reserved.

  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Sklep
  • Promocje
  • PL
  • EN
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda